جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۲:۵۴:۱۱

زنگنه خبر داد:
معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران در اوایل هفته آینده
ایران دریلینگ: وزیر نفت از معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی در اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است تعداد زیادی از پروژه‌های نفتی در قالب این قراردادها به شرکت‌های داخلی و خارجی معرفی شود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از خبرنگار شانا، بیژن زنگنه صبح سوم آذرماه پیش از آغاز مذاکره با هنک کامپ، وزیر اقتصاد کشور هلند پشت درهای بسته به روابط کاری دو کشور از قبل از تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: شرکت بزرگ شل پیش از  تحریم‌ها حضور فعالی در ایران داشته که امیدواریم پس از لغو تحریم‌ها این شرکت در صنعت نفت ایران بار دیگر فعال شود.

وی با بیان اینکه شاخه‌های زیادی از همکاری میان شرکت‌های ایرانی و هلندی وجود دارد، این همکاری را تنها در بخش بالادستی نفت ندانست و گفت: ذخیره‌سازی نفت و گاز، نگهداری بنادر، پالایشگاه‌های نفت و گاز و مجتمع‌های پتروشیمی مهمترین زمینه‌های همکاری میان شرکت‌های دو کشور می‌تواند باشد. زنگنه با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی به بیش از ٥٠ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز دارد، تصریح کرد: هم اکنون دولت هیچ سرمایه‌گذاری در این بخش انجام نداده، اما بخش خصوصی در این زمینه فعال است که امیدواریم شرکت‌های هلندی در این بخش حضور پیدا کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه ایران امروز با پیش از تحریم‌ها تفاوت‌های زیادی کرده است، سیاست جدید دولت را استفاده از نیروهای تحصیلکرده ایرانی در بخش‌های مختلف عنوان و اظهار کرد: شرکت‌های دو کشور می‌توانند با مشارکت یکدیگر و تولید محصول مشترک علاوه بر حضور در ایران محصولات تولیدی را به دیگر کشورها صادر کنند. وی در پایان از دولت هلند خواست که از شرکت‌هایی که قراراست در ایران سرمایه‌گذاری و فعالیت کنند حمایت بانکی و بیمه‌ای انجام دهد.


  کد خبر : 789
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :